Usein kysytyt kysymykset

Jos tilaan tänään, miten nopeasti tuote on perillä?

Käsittelemme normaalisti tilaukset aina samana päivänä tai viimeistään seuraavana. Jos tilaat illalla, me käsitellään tilaus aamulla ja viedään paketti Postiin tai Matkahuoltoon ennen kuin avaamme myymälämme. Tällöin paketti lähtee Matkahuollosta heti, kun seuraava paketin reitille sopiva linja-auto lähtee ja Postista iltapäivällä kello 4. Yleisesti voi sanoa, että kummankin logistiikkayrityksen toimitukset ovat hyvin suurella todennäköisyydellä Suomen sisällä perillä seuraavana päivänä.

Myöskin päivän aikana tulleet tilaukset pyrimme käsittelemään ja toimittamaan kuljetusyhtiölle ennen kello neljää, mutta joskus myymälässä on sen verran vipinää, että ehdimme käsittelemään tilaukset vasta liikkeen sulkemisen jälkeen. Tällöin paketin lähtö viivästyy siis yhdellä päivällä.

Meillä on myös joitain tuotteita, jotka tilaamme vasta tilauksesta ja näihin varaamme vähän enemmän toimitusaikaa. Näissä tapauksissa pidemmästä toimitusajasta ilmoitetaan kuitenkin aina erikseen tuotesivulla.

Miten tilaus maksetaan ja onko se ihan turvallista?

Kun olet syöttänyt kassasivulla kaikki tietosi ja olet valmis tilaamaan valitse Paytrail-maksupalvelun vaihtoehdoista itsellesi mieluisin tai laita rasti Paypal-maksu kohtaan ja paina ”Lähetä tilaus” -nappia. Tällöin siirryt joko Paytrailin kautta valitsemaasi maksutapaan (vaihtoehtoja ovat kotimaiset verkkopankit, luottokortit, mobiilimaksutavat sekä monia lasku- ja osamaksutapoja) tai Paypal-maksuun, jossa voit maksaa, joko käyttämällä Paypal-tiliäsi tai luottokorttia. Kumpikin maksutapojen tarjoaja pitää varmasti maksutapahtuman turvallisena.

Jos näistä ei kuitenkaan löydy mitään maksutapaa, joka tuntuu käytännölliseltä, mukavalta tai turvalliselta, niin soita asiakaspalveluumme eli numeroon 044-2416487.

Tein tilauksen ja maksoin, mutta en saanut tilausvahvistusta. Mitäs tämä nyt oikein meinaa?

Näinkin käy joskus, vaikkakin tosi harvoin. Tällöin on todennäköisesti kyse siitä, että et palannut onnistuneesti maksupalvelun tarjoajan sivulta verkkokauppaamme ja maksusi ei rekisteröitynyt meille asti. Ei kuitenkaan hätää. Maksunvälittäjällä on käytössään automaatiikka, joka käsittelee nämä tapaukset 1-2 pankkipäivän kuluessa. Hyvin todennäköistä myös on, että meiltä ollaan sinuun yhteydessä ja kysellään menikö tilauksessa jotain vikaan. Asia siis selviää kyllä ja tilaus saadaan matkaan.

Voinko palauttaa tai vaihtaa tilaamani tuotteen ja miten palautustilanteessa toimitaan?

Ilman muuta myyntikuntoisen tuotteen voi palauttaa tai vaihtaa, jos se ei ollutkaan sitä mitä hait. Olisi kuitenkin kiva, jos ilmoittaisit palautuksesta tai vaihdosta etukäteen sähköpostitse osoitteeseen [email protected].

Voit palauttaa tuotteen veloituksetta mihin tahansa Postin tai Matkahuollon palvelupisteeseen. Palautus tulee perille, kun annat asiakaspalvelijalle palautustunnuksemme 648597 (Posti) tai 9528995 (Matkahuolto).

Jos haluat ja jos pystymme tarjoamaan paremmin sinulle sopivan tuotteen, toimitamme sen sinulle ilman lisäveloituksia ensi tilassa. Palautustapauksessa palautamme maksusi toimituskuluineen heti, kun tuote on palautunut meille. Maksu palautuu samaa reittiä, mitä se on tullutkin.

Toimitatteko ulkomaille?

Kyllä toimitetaan. Tällä hetkellä tarjoamme verkkokaupassamme toimitusta kuitenkin vain kaikkiin Euroopan maihin. Haluamasi toimitusmaan pääset valitsemaan kassalla.

 

Minulla on hieno Suomessa valmistettu tuote. Miten saisin sen Maammekauppaan myyntiin?

Helpoiten päästään liikkeelle, kun soitat numeroon 044-2416487. Jutustellaan vähän ja potkaistaan siitä homma liikkeelle.